«Цей лікар вам абищо не призначить! Вона постійно лопатить Інтернет, щоб бути в курсі всіх медичних новин.  Вона дуже уважна, ніколи нікому не відмовляє  – прийме усіх до останнього в черзі. Мені її рекомендувала моя сусідка-лікар, так і сказала — усі медики закладу підписали декларації саме з нею», — говорить одна із пацієнток Світлани Миколаївни Прихленко, сидячи зі мною в черзі, тому що в кабінеті в цей час обслуговувались пацієнти з підозрою на COVID. 

«Я по запису приймаю пацієнтів, у кого лікарі у відпустці, а свої йдуть без запису,DSC_5934 і кінця черзі не видно! А ще бігти на виклик додому до хворого», — жаліється колезі Світлана Миколаївна, лікарка сімейної амбулаторії №2 КНП ММР «Центру первинної медико-санітарної допомоги №5″. 

«Треба впихнути невпихуєме в лікарську он-лайн програму, щоб призначити вам дослідження.  Ви ж у мене не записані, а найближчий вільний час запису через три робочі дні», — говорить лікарка молодій дівчині, яка не змогла своєчасно пройти усі призначені обстеження. 

DSC_5947Чоловіку передпенсійного віку Світлана дає направлення на додаткові аналізи та обстеження, виписує ліки від набряків: «Я вам призначила два види пігулок.  Два тому, що одні вимивають кальцій, а інші додають. Дивіться уважно – ці приймати по пів пігулки два рази на день, а ці по цілій раз в день. Ви мене почули?». Пацієнт киває. «Ви мене точно почули?», — знов запитує Світлана Миколаївна. «Дякую, що запитуєте. Я так краще запам’ятаю, коли ви запитуєте. А ще запишіть мені все додатково».    

З роботи Світлана йде після 20.00 (хоча графік прийому до 19.00), коли в центрі вже нікого немає крім охорони. І все продовжує думати про хворих та роботу…  А вдома чекає чоловік та син Саша, якому готуватись до другого класу. Через постійну зайнятість роботою, мама і не пам’ятає коли останнього разу з ними гуляла…DSC_5904

Та найбільше запам’ятався мені Світланин крик душі: «Я з дитинства мріяла бути лікарем. А зараз, через складності медичної реформи та через загальну ситуацію, я вже не впевнена в правильності свого вибору. ЛЮДИ! Будь ласка, не телефонуйте мені о 7 годині ранку в мій вихідний, коли я мрію поспати довше та побути з дитиною. Не кажіть мені “я не додзвонився в реєстратуру, дзвоню вам – ви коли сьогодні приймаєте?”  Пам’ятайте, що лікар також ЛЮДИНА і потребує особистого простору, поваги, розуміння та любові!»