Як розробити медіа стратегію?

Як просувати себе та організацію в соц мережах?

Як вибирати хештег?

Як використовувати тренди, меми, ре пости, …?

Всі ці «лякаючі» слова ми спробували на собі у штормовому режимі. Тобто: два-три слова ведучого – в чому суть питання та відразу завдання на обмежений час. Наприклад – від імені чистого листа паперу напишіть пост, щоб всі відчули ніжність – час пішов. І знову, і знову – так само – теорія — завдання. Просто струс мозку…. І з цього щось виходило, іноді цікаве, рідше корисне, частіше кумедне… Наприклад – завдання розповісти про тренінг реперам – 10 хвилин на виконання. Що вийшло? Пушкін вже два рази перевернувся…, але
Ты хочеш прославить имя свое – йо
Заходи к нам на тренинг – йо
И узнаеш тут все – йо-йо

25 23

 

 

 

 

 

 

 

Наша сторінка у Фейсбуці.