25-27 серпня. У ці дні ми знову займалися стратегічним плануванням своїй діяльності. На цей раз планували маркетингову стратегію. Ми вчились розуміти, як справді можливо «продавати» себе та свої послуги. Ми намагалися напрацьовану маркетингову стратегію вбудувати до стратегічного та операційного плану. Члени команди брали на себе відповідальність за просування кожного напряму роботи та намагались поставити реалістичні для себе завдання.

Допомагав / фасилітував цю зустріч наш, майже рідний, Олег Гришин https://www.facebook.com/oleg.v.grishin

Дані заходи проходять за фінансової підтримки Isar Ednannia http://ednannia.ua/ та RESPOND Project http://respond.org.ua/ukr . Грант з організаційного розвитку було надано у межах проекту «Платформа розвитку громадянського суспільства» через Платформу Маркетплейс, який впроваджується завдяки фінансуванню Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).